Programuojame ir atliekame Dpf suodžių filtrų išėmimą fiziškai. Apie tai plačiau skaitykite apačioje… Tačiau prieš tai atsakysime į Jūsų dažniausiai užduodamus klausimus.
Programuojame ir atliekame Dpf suodžių filtrų išėmimą fiziškai. Apie tai plačiau skaitykite apačioje… Tačiau prieš tai atsakysime į Jūsų dažniausiai užduodamus klausimus.
DPF SUODŽIŲ FILTRAI – NAUJO KAINA, IŠPROGRAMAVIMAS ARBA VALYMAS
Dažniausiai į mus kreipiamasi tada, kai užsidegė dpf fap filtro lemputė prietaisų skydelyje arba tuomet, kai automobilis nebetraukia – variklio valdymo blokas riboja turbinos darbą bei automobilyje užsidegė Check Engine lemputė…
10 KLAUSIMŲ – KURIUOS MES GIRDIME KIEKVIENĄ DIENĄ UŽSIKIMŠUS DPF FILTRUI
Atsakysime į labiausiai Jums rūpimus klausimus – kad galėtumėte priimti savo sprendimą – kaip geriausiai elgtis, jeigu užsikimšo Dpf fap kietųjų dalelių filtras. Būdų kaip spręsti šią problemą yra ne vienas. Taigi, apie viską iš eilės, be jokių paslapčių…
1.
KIEK KAINUOJA NAUJAS DPF SUODŽIŲ FILTRAS?
Jeigu Jums Dpf filtras – dar negirdėtas dalykas automobilyje, o Jūsų autoelektrikas arba nuolatinis servisas praneša liūdną žinią, kad užsikimšęs dpf filtras ir katalizatorius kartu http://www.katalizatorius.lt/dpf-fap-filtrai/ (labai dažnai šiuolaikiniuose automobiliuose jie montuojami viename bakelyje) – pirmiausias klausimas, kurio paklausite – tai kokia naujo dpf filtro kaina.
Tada sužinosite kainą, kuri greičiausiai Jus nemenkai nustebins. Ji yra tikrai didelė ir labai sudaro nemažą dalį viso automobilio vertės apskritai…
Naujo dpf filtro kaina – originalas: Nuo 600,- iki 2000,- o kartais ir daugiau…
Nauji suodžių filtrai kainuoja tikrai daug – žinoma, kai kalbama apie originalius. Pakaitalai kainuoja žymiai mažiau. Tačiau ir kokybė skiriasi kaip diena nuo nakties.
Naujas neoriginalus dpf suodžių filtras nuo 300,- iki 600,- Eur
Nauji neoriginalūs suodžių filtrai būna vokiški, lenkiški, angliški, ispaniški, suomiški, olandiški ir turbūt dar daug rastume visokių gamintojų. Kainos skiriasi, tačiau dpf filtrų viduriai beveik pas visus vienodi.
Dažniausiai pasirinkę tokį dpf fap filtrą mokėsite tik už vardą ir prekinį ženklą, kitaip sakant už metalo gabalą ir suvirinimo darbus.
Kiek kainuoja Dpf filtro pakaitalas?
Neoriginalių suodžių filtrų viduriai kažkodėl neturi jokios vertės. Netikite?
Pabandykite paskambinti į bet kokią tauriųjų metalų supirktuvę ir paklausti kokia neoriginalaus dpf filtro supirkimo kaina…
Visur išgirsite atsakymą tą patį – Dpf filtro supirkimo kaina lygi nuliui. Tai pasako beveik viską apie jų kokybę…
2.
NEORIGINALUS DPF FILTRAS IR JO KAINA
Naujas dpf fap filtro pakaitalas kainuoja nuo 300,- iki 600,- Eurų.
Pirkti tokios kokybės filtrą, sprendimą dažniausiai visi priima galvodami, kad jis pilnai atstoja originalą. Išvaizda taip – tai tikrai konstrukcijos kopija.
Viduriai – kinietiški. O tai pasako viską apie jo ilgaamžiškumą…
3.
NAUDOTAS DPF SUODŽIŲ FILTRAS IR JO KAINA
Naudoto dpf filtro pirkimas – turbūt būtų tikrai protingesnis sprendimas, nei naujo originalaus pirkimas.
Žinoma, jeigu norime sutaupyti nemažus pinigus gudriau spręsdami šią problemą. Tačiau čia turėsime nemenką rizikos faktorių – nusipirkti beveik tokį patį, kaip kad dabar pas Jus automobilyje…
4.
DPF FILTRO IŠPROGRAMAVIMAS – AR VERTA?
Dpf filtro programinis išjungimas (išprogramavimas) programinis regeneracijos funkcijos išjungimas – tai sprendimas, kurio daugelis bijo. Norime pasakyti, kad bijoti šios procedūros reikia tik tuomet, kai ji atliekama bet kaip.
Tai reiškia, kad ieškodami kuo pigiau atlikti dpf išprogramavimą – vairuotojai „papuola” ir gana nemenkai… Papuola dažniausiai taip pat, kaip ir tie, kurie ieško, kas atlieka Chip Tuning variklio čipavimą pigiau… (paskaitykite čia >) koregavimus ECU variklio valdymo bloke. Kitaip sakant, darbas padarytas, tačiau ne viskas iki galo gerai gaunasi.
5.
DPF FILTRO IŠPROGRAMAVIMAS SU AMŽINA GARANTIJA
Mes Dpf kietųjų dalelių filtro išprogramavui duodame amžiną garantiją! Nes žinome, kaip tai padaryti tiksliai ir be klaidų. Darome savo sprendimus, o ne skolinamės svetimus.
Nepasitikime niekuo – jokia Europos Chip tuning kompanija… Kodėl? Todėl, kad esame matę ir perdarę daugelio žinomų kompanijų sprendimų, kurie nebuvo iki galo išbaigti
Kas bus jeigu nuspręsiu dpf filtrą išprogramuoti?
Atlikti dpf filtro išjungimą galima… Iš tikrųjų net reikia, jeigu už ekologiją nenorite mokėti tūkstančių eurų.
Reikia tai padaryti, jei norite prailginti tam tikrų variklio grupės mazgų ilgaamžiškumą daug kartų. Todėl pabandysime surašyti visas priežąstis, kodėl tai daryti verta ir kodėl galbūt – ne.
Dpf filtro pašalinimas – pliusai:
- Turbinos tarnavimo laikas ilgesnis 3x
- Purkštukų tarnavimo laikas ilgesnis 2x
- Egr vožtuvas – tarnavimo laikas ilgesnis 2x
- Kuro sąnaudos mažesnės nuo 0,5 ltr iki 3 ltr
- Keletas papildomų kilovatų
Dpf filtro išprogramavimas – minusai:
- Šiek tiek mažiau ekologijos
- Nuolatinė baimė, kad nemyliu gamtos
- Išprogramavo veltui – gal kažką ne taip padarė
Daugiau apie tai, kas yra dpf filtras galite paskaityti sename mūsų tinklapyje http://www.dpffiltras.lt
6.
AR DPF FILTRAS GADINA TURBINĄ?
Dar prieš 15 metų, kai buvome vieni iš tų, kurie pradėjo remontuoti turbokompresorius pirmieji, pastebėjome, kad… 7 iš 10 automobilių, kuriems buvo atliktas turbinos remontas, turėjo vienintelę ir pagrindinę priežąstį – tai netvarkinga užsikimšusi išmetimo sistema.
Tais laikais automobilių su suodžių filtrais dar nebuvo daug, todėl jeigu automobilis buvo remontuojamas mūsų dirbtuvėse, visi iki vieno kliento sutikdavo remontuoti išmetimo sistemą.
Tie kurie galėdavo sau leisti pirkti naują katalizatorių – pirkdavo. Tie, kurie norėdavo sutaupyti – mes šalindavome nemokamai
Užsikimšęs
katalizatorius arba Dpf filtras
Turbinos priešas
Nr.1
7.
AR DPF FILTRAS GADINA EGR VOŽTUVĄ?
Nors ir taip aišku, kad Egr vožtuvas nėra ilgaamžis – dpf filtras visada trumpins jo gyvenimo trukmę. O jeigu kietųjų dalelių filtras yra ties ribiniais parametrais, jame bus ne ką mažiau suodžių nei dpf filtre.
Apie Egr vožtuvus mes daugiau esme parašę atskiroje temoje Egr vožtuvai ir jų išprogramavimas (paskaitykite čia. Todėl neišsiplečiant galima pasakyti vieną paprastą dalyką – kuo daugiau išmetimo konstrukcijose gamintojai sudeda stabdžių (katalizatoriai ir dpf filtrai) – tuo labiau teršiasi egr vožtuvai ir visas oro įsiurbimo traktas.
O tai reiškia ne ką kitą, kaip apsunkintą egr vožtuvo darbą – tiek iš mechaninės, tiek iš vožtuvo elektroninės dalies pozicijos.
8.
AR SUODŽIŲ FILTRAS GADINA PURKŠTUKUS
Reikia suprasti vieną paprastą dalyką. Jeigu išmetimo sistemoje turime ties riba veikiantį Dpf filtrą ir jeigu Jūsų automobilyje vis dar egzistuoja veikiantis egr vožtuvas – reiškia turėsime suodžių visur.
Reiškia degimo kameroje suodžių nuosėdų bus pakankamai, kad ne už kalnų turėtume dyzelinių purkštukų gedimus. Netikite? Tuomet atsakykite į vieną klausimą. O jis yra labai paprastas: „Kokios dažniausios dyzelinių purkštukų gedimų priežąstys?”
Jeigu nežinote, panaršykite internete. Iinformacijos tikrai kalnai. Ir jeigu nepatingėsite pasiskaityti, rasite pagrindines dvi priežąstis, kodėl genda dyzeliniai purkštukai. Tai yra blogas kuras ir suodžiai degimo kameroje.
9.
KAIP DPF FILTRAS GADINA VISĄ VARIKLĮ?
Jeigu mums paskambina klientas ir sako, kad jam jau nebe pirmą kartą užsidega dpf filtro lemputė, arba matosi nuolat besikartojančios regeneracijos, mes iš karto prašome pakelti automobilio variklio skyriaus dangtį (kapotą) ir pasitikrinti tepalo lygį. Labai dažnai, jis būna gerokai pakilęs virš normos.
Ar įsivaizduojate, ką reiškia varikliui dirbti su tokiu lubrikantu? Kalba eina apie tepalą sumaišytą su dyzelinu. Tokio mišinio tepamąsias savybes galima prilyginti „muiluotam vandeniui”.
Tokio tepalo molekulinė sandara yra išardyta ir visa medžiagos masė gali turėti naudos tik tuo atveju, jeigu variklis bus sukamas rankomis. Kitaip tariant, vien tik užvedus variklį ir leidžiant jam dirbti tuščia eiga, jau bus pažeidžiami visi variklio grupės komponentai.
Štai tokiu būdu ir atsiranda variklio tepimo sistemoje vos ne mikroskopinės drožlės. O jų reikia labai nedaug, kad iš rikiuotės išeitų visų pirmiausia turbina, o paskui dar ir koks indėklas prasisuktų.
Ir pasirodo visos šios grandininės reakcijos kaltininkas būna Dpf filtras. Na ir be abejonės, automobilio savininkas… Kuris užsidegus dpf filtro lemputei niekur neskuba. Ypač jeigu ji padegė ir netrukus užgeso…
10.
DPF FILTRO REGENERACIJA – KUO TAI GALI PASIBAIGTI?
Pirmiausia galbūt reiktų išsiaiškinti, kas tai per „daiktas” – ta dpf suodžių filtro regeneracija… Arba dar kitaip sakant, kaip vyksta dpf regeneracija automobilyje?
Visų pirma norime, kad atkreiptumėte dėmesį į tai, kad regeneracijų būna keletas tipų. Tai aktyvi regeneracija, ir priverstinė regeneracija.
Aktyvi dpf filtro regeneracija
Aktyvi regeneracija vyksta darbiniame režime ir važiuojant aukštesniais sūkiais ilgą distanciją. Mūsų labai dažnai klausia vairuotojai, kodėl aš nemačiau niekada baltų dūmų trasoje, o mieste pasivažinėjus ilgesnį laiko tarpą, kartais prie sankryžos pasipila baltų pilkų dūmų debesis.
Todėl kad miesto režimas, filtrui, kuris yra jau „ant ribos” niekada nebepatiks. Reikia žinoti, kad jeigu jums nutiko taip, kad sėdite miesto kamštyje, ir pro galinį langą matote dūmų debesis, žinokite – prasidėjo aktyvi dpf filtro regeneracija.
Ir jeigu tai pradėjo kartotis dažniau – filtras „išgyvena ne pačius geriausius jausmus”. Tai pastebėjus reiktų kuo skubiau atlikti dpf filtro diagnostiką arba tiksliau pilną protingą variklio diagnostiką.
Galbūt yra kažkur gedimas, kuris neleidžia suodžių filtrui išsideginti pilnai. Na, o jeigu viskas tvarkoje – geriau tegul būna atliekamas dpf filtro valymas, nei paleidinėjama priverstinė regeneracija. Apie tai plačiau skaitykite dabar…
Priverstinė dpf filtro regeneracija
Labai daug vairuotojų nori išsaugoti suodžių filtrą ir visi iki vieno yra girdėję apie tai, kas yra priverstinė Dpf filtro regeneracija. Tačiau nei vienam dar turbūt nėra tekę girdėti, kuo šis privestinis dpf filtro išdeginimas gali pasibaigti…
Apie tai galite paskaityti čia – priverstinė dpf filtro regeneracija ir variklio kapitalinis… >>>