Protingas Chip tiuningas Kaune – teisingi variklio galios didinimo sprendimai iš patikimų rankų. Esame tie, kurie sugeba ne tik padidinti variklio galią. Mes galime daugiau…

Tai reiškia, kad neapsiribojame vien tik ECU algoritmo korekcija. Todėl, jeigu reikia atlikti variklio čipavimą kokybiškai – turite žinoti, kad vien tik pakoreguoti tam tikrų variklio komponentų darbą neužtenka…

Žinoma, galima tai daryti užmerktomis akimis – nes automobilių čipavimas – procesas, kuomet dirbama prie  variklio algoritmo. Galima nesirūpinti daugiau niekuo… Tačiau čia ir prasideda visos „įdomybės“…

5 ŽINGSNIAI, PO KURIŲ GAUSITE – TAI, KO TIKĖJOTĖS 

5 ŽINGSNIAI, PO KURIŲ GAUSITE – TAI, KO NESITIKĖJOTE!

Mes puikiai suprantame, kad visi iki vieno nori kilovatų. Visi iki vieno nori, kad paspaudus akseleratoriaus pedalą, po variklio čipavimo, automobilis „keltų priekinius ratus“.

Tačiau pas mus – tokių dalykų negausite, net labai prašytumėte. Mūsų tikslai visai kiti. Mūsų tikslas vienintelis – padaryti viską, kad po mūsų atlikto darbo – džiaugtumėtės savo automobilio nauja galia ir visiškai kitomis dinaminėmis savybėmis… Pasistengsime padaryti daug daugiau nei vien tik atlikti Chip Tuning paslaugą Kaune.

vriklio cipavimas kaunas vilnius klaipeda
Variklio čipavimas Vilnius Kaunas Klaipėda

NE TIK KOMPIUTERINĖ AUTOMOBILIO VARIKLIO DIAGNOSTIKA PRIEŠ CHIP TUNING PROCEDŪRĄ

Chip tiuningas Kaune autodiagnostika

Prieš kiekvieną variklio čipavimą atliekamas variklio stovio įvertinimas. Atliekama ne tik kompiuterinė variklio diagnostika, bet ir dar ne vienas veiksmas, kuris leidžia rimtai patikrinti visus aplink variklį esančius mazgus, bei paties variklio mechaninę grupę. Tokiu keliu einant, galima išsiaiškinti šiai dienai esančias silpniausias Jūsų automobilio vietas. O tai labai svarbu tiek Jums patiems, tiek mums taip pat…

2 „TEST DRIVE“ VAŽIAVIMAI

Kad nereikėtų raišioti automobilio diržais ant galios matavimo stendo, ką skaitome tik laiko gaišimu, mes važiuojame! Ir važiuojame ne vieną kartą. Pirmas testinis važiavimas reikalingas tam, kad įvertintumėme visas galimas problemas. Pratestuojamos visos už nepriekaištingą variklio darbą atsakingos dalys ir komponentai.

varikliu cipavimas kauno mieste
chip tiuningas kaune

Antras važiavimas – tai jau po atlikto automobilio čipavimo viso variklio  naujų dinaminių savybių testas realiu laiku, realiame kelyje – su kalnais, nuoklanėmis, posūkiais, pagreitėjimais, stabdymais ir įsibėgėjimais.

To neatstoja joks stendas, kurio pageidauja kas antras mūsų klientas.

Sutikite su mumis, jog jums reikės važinėti gatvėmis ir autostradomis, o ne ant dynostendo. Tai visi supranta tik apsilankę pas mus ir išbandę mūsų darbo kokybę.

IŠSKIRTINĖTINĖ CHIP TUNING KOREKCIJA

Niekada nežadame stebuklingų dalykų. Variklio galingumo didinimo procedūrą atliekama individualiai kiekvienam automobiliui. Ir tai darome su vieninteliu tikslu – padaryti viską taip, kad variklis išliktų toks koks yra, o automobilio dinamika pasikeistų kardinaliai!

Svarbiausia, ką turite žinoti, kad šio darbo kokybė nėra matuojama kilovatų skaičiumi. Ir mes jūsų automobilio neruošime lenktynėms. Nes automobilio paruošimas lenktyniamvimui – tai ne tik, kad ne vienos dienos darbas, bet ir finansiniu požiūriu brangiai kainuojantis malonumas.

DPF FILTRO IŠPROGRAMAVIMAS – DOVANOJAME!

Esant kliento pageidavimui – atliksime dpf filtro pašalinimą išprogramuojant. Ir tai padarysime už tą pačią kainą. Žinoma, išprogramavus dpf filtrą – reikės atlikti ir fizinį pašalinimą.

Apie dpf filtrų pašalinimą ir programinį išjungimą skaitykite čia : http://www.chiptun.lt/dpf-fap-filtrai/

O tai jau mokama paslauga, kurią atlieka mūsų kolegos pas mus vietoje. Važinėti niekur nebereikia… Fizinio pašalinimo metodų yra ne vienas – galėsite pasirinkti nuo paties pigiausio iki kokybiškiausio

EGR VOŽTUVO IŠPROGRAMAVIMAS – DOVANOJAME!

Internete yra labai daug įvairių nuomonių, apie tai, kas yra egr vožtuvas ir kokia jo nauda. Jeigu norite, paskaitykite apie tai čia : egr vožtuvas – reikalingas ar ne?

Norime pasakyti tik vieną paprastą dalyką. Jūs privalote žinoti, kad Egr vožtuvai buvo sukurti tam, kad sumažintų į aplinką per išmetimo sistemą patenkančių oksidu skaičių.

Ir jokios naudos variklio darbui jie neturi, neturėjo ir neturės. Todėl norint išvengti ateityje įvairiausių gedimų variklio skyriuje, sugedus egr vožtuvui, visada protingiau būtų atlikti jo išprogramavimą. Kol ne vėlu…